niedziela, 8 czerwca 2014

1.

Spędzam właśnie kolejną bezsenną noc. Gdy leżę w łóżku czas płynie jeszcze wolniej. Już nie raz przekonałam się, że dopóki senność nie ogarnie mnie całkowicie, nie mam po co się kłaść. Przewracanie się z boku na bok i próby zaśnięcia "na siłę" sprawiają, że frustruje się jeszcze bardziej, zaczynam się stresować, i widmo snu oddala się jeszcze bardziej.

Już od jakiegoś czasu chodziła za mną myśl, by zacząć pisać, więc stwierdziłam, że czemu by nie zacząć właśnie teraz. 
Nie mam ściśle sprecyzowanych planów co do treści bloga, wiem tylko, że na pewno nie będzie on monotematyczny. Być może pojawiać się tu będą moje przemyślenia na różne tematy, opinie o bieżących (lub nie) wydarzeniach. Nie zabraknie też wpisów o moich zainteresowaniach, pasjach - których mam aż nadto. Z pewnością na pierwszym planie będzie przewijać się temat mojej choroby, z którą zmagam się od prawie 3 lat.
 Zresztą - wszystko wyjdzie w praniu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz tu jakiś ślad po sobie :)

// Komentarze naruszające zasady netykiety, obraźliwe, wulgarne, spam - nie ujrzą światła dziennego ;)